Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Telefoneren, u bent er minstens 84 uren mee bezig per jaar! Zowel inkomende als uitgaande gesprekken lopen als een rode draad door uw professionele en privé-leven.U wilt de juiste toon zetten, zonder dat hij u aan het lijntje houdt. U wenst uw telefoonpartner aan de lijn te houden, zonder dat hij u aan het lijntje houdt? U wilt uw telefoontalent toetsen en optimaliseren? De telefoon als geliefd speeltje behandelen, en ervaren als communicatiewonder, zonder onnodig communicatiegedonder
mondelinge communicatie --- telefoneren --- Mass communications --- Interaction sociale --- Social interaction --- Sociale interactie --- 658.8 --- Communication Communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Parler Spreken --- Téléphone Telefoon --- communicatie --- 005.912.2 --- Telefoneren --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- contacten met het publiek --- Verbale communicatie --- Communicatie --- Gesprekstechnieken --- Vaardigheden --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Telephone calls --- Handbooks, vade-mecums, etc. --- Telephone --- Social aspects --- Massacommunicatie --- Téléphone Telefoon --- Gesprekstechniek
Choose an application
2016 heeft 1 op de 5 consumenten een migratieachtergrond. Deze evolutie is niet onbelangrijk en mag niet genegeerd worden. In de volksmond spreken we over superdiversiteit in onze maatschappij maar wat wil dit juist zeggen voor bedrijven? We realiseren ons nu niet wat de nieuwe consument kan betekenen voor het voortbestaan van bedrijven en organisaties. Vele bedrijven en organisaties zijn nog blind voor de opportuniteiten die de nieuwe consumenten bieden. Het is een koopkrachtige doelgroep die niet onderschat mag worden.Bedrijven moeten nadenken over hun voortbestaan en zich relevant maken voor de huidige maatschappij. De nieuwe consument aan zich binden verzekert zo hun toekomst. Ontdek de leefwereld van de nieuwe consumenten, wat ze kunnen betekenen voor jouw bedrijf en hoe je ze kan bereiken. Met dit boek richt de auteur zich tot bedrijfsleiders, academici en politici die de langetermijnstrategie uittekenen voor hun organisatie. Tot de marketeers die deze maatschappij mee vorm willen geven. Tot de nieuwsgierigen die durven dromen van een betere wereld. Bron : http://www.bol.com
Marketing ; etnomarketing. --- Marketing ; superdiversitiet. --- Marketing --- Sociology of minorities --- diversiteit --- marketingbeleid --- sociale marketing --- marketing --- etnomarketing --- migranten --- Etnomarketing --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H504 --- Multicultureel ondernemen --- multiculturaliteit --- 658.8 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Code en boodschap: sociologische, antropologische benadering --- Marketing 658.3.1 --- Migranten 325.11 --- 369.1 --- Multiculturaliteit --- Consumentengedrag --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- maatschappelijke veranderingen --- consumentengedrag --- Verkoop --- Sales management --- Minderheidsgroepen --- Islam --- Salesmanagement --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Film --- Godsdienst --- Cultuur --- Media --- Kleuter --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Minderheid
Choose an application
De auteurs voeren in deze publicatie een vivisectie uit op teksten, beelden en het complexe proces van (stereotiepe) beeldvorming rond vrouwen en mannen, en rond allochtonen en autochtonen. De theoretische achtergrond van beeldvormingsprocessen wordt belicht en er wordt een analysemodel uitgewerkt om beeldvorming binnen de eigen organisatie te kunnen achterhalen en verbeteren. Aan de hand van een aantal voorbeelden (bv. beeldvorming van mannen en vrouwen op de Nederlandse televisie, beeldvorming van ministers (m/v) in de geschreven pers) tonen de auteurs concreet aan hoe beeldvorming werkt bij verschillende organisaties en op diverse werkterreinen. Effectief beeldvormen gaat over de beeldvorming rond mannen en vrouwen, en rond allochtonen en autochtonen in media, reclame en voorlichting. Het doel is bouwstenen aan te brengen om stereotype beeldvorming te doorbreken. Het eerste deel van het boek gaat in op de theoretische achtergrond van beeldvormingsprocessen. In het tweede deel wordt een analysemodel gepresenteerd om de beeldvorming in eigen organisatie te kunnen achterhalen en verbeteren. In het derde deel zijn een aantal praktijkvoorbeelden beschreven.
Advertising. --- Body image in women. --- Feminist theory. --- Human body --- Symbolic aspects. --- Sociology of culture --- Sociology of minorities --- Advertising --- Body image in women --- Feminist theory --- #SBIB:316.346H10 --- #SBIB:316.346H20 --- #SBIB:IO --- #TELE:SISTA --- 681.3*I4 --- 681.5.016 --- Feminism --- Feminist philosophy --- Feminist sociology --- Theory of feminism --- Women --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- 681.3*I4 Image processing: image displays; image processing software (Computing methododologies) --- Image processing: image displays; image processing software (Computing methododologies) --- 681.5.016 Automatic control engineering. Control systems, techniques, equipment. Cybernetic and automation technology--?.016 --- Automatic control engineering. Control systems, techniques, equipment. Cybernetic and automation technology--?.016 --- Symbolic aspects of the human body --- Symbolism --- Symbolic aspects --- Vrouwenproblematiek, feminisme: algemeen --- Positie van de vrouw in de samenleving: algemeen --- Philosophy --- Psychology --- Beeldvorming --- Beeldcommunicatie --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Communicatie --- Profiel --- Imago --- Migration background --- Images of men --- Local population --- Stereotypes --- Images of women --- Book
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|