Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

DocAtlas (3)

AP (2)

Hogeschool Gent (2)

KBR (2)

KDG (2)

UAntwerpen (2)

UCLL (2)

UGent (2)

VIVES (2)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2017 (1)

2011 (1)

1999 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Telefoneren zonder aan het lijntje te houden
Author:
ISBN: 9789048612185 Year: 2011 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Telefoneren, u bent er minstens 84 uren mee bezig per jaar! Zowel inkomende als uitgaande gesprekken lopen als een rode draad door uw professionele en privé-leven.U wilt de juiste toon zetten, zonder dat hij u aan het lijntje houdt. U wenst uw telefoonpartner aan de lijn te houden, zonder dat hij u aan het lijntje houdt? U wilt uw telefoontalent toetsen en optimaliseren? De telefoon als geliefd speeltje behandelen, en ervaren als communicatiewonder, zonder onnodig communicatiegedonder


Book
Etnomarketing : het vertrouwen van de nieuwe consument
Author:
ISBN: 9789463370196 9463370196 Year: 2017 Publisher: Antwerpen Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

2016 heeft 1 op de 5 consumenten een migratieachtergrond. Deze evolutie is niet onbelangrijk en mag niet genegeerd worden. In de volksmond spreken we over superdiversiteit in onze maatschappij maar wat wil dit juist zeggen voor bedrijven? We realiseren ons nu niet wat de nieuwe consument kan betekenen voor het voortbestaan van bedrijven en organisaties. Vele bedrijven en organisaties zijn nog blind voor de opportuniteiten die de nieuwe consumenten bieden. Het is een koopkrachtige doelgroep die niet onderschat mag worden.Bedrijven moeten nadenken over hun voortbestaan en zich relevant maken voor de huidige maatschappij. De nieuwe consument aan zich binden verzekert zo hun toekomst. Ontdek de leefwereld van de nieuwe consumenten, wat ze kunnen betekenen voor jouw bedrijf en hoe je ze kan bereiken. Met dit boek richt de auteur zich tot bedrijfsleiders, academici en politici die de langetermijnstrategie uittekenen voor hun organisatie. Tot de marketeers die deze maatschappij mee vorm willen geven. Tot de nieuwsgierigen die durven dromen van een betere wereld. Bron : http://www.bol.com


Book
Effectief beeldvormen : theorie, analyse en praktijk van beeldvormingsprocessen
Authors: --- ---
ISBN: 9023234065 Year: 1999 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De auteurs voeren in deze publicatie een vivisectie uit op teksten, beelden en het complexe proces van (stereotiepe) beeldvorming rond vrouwen en mannen, en rond allochtonen en autochtonen. De theoretische achtergrond van beeldvormingsprocessen wordt belicht en er wordt een analysemodel uitgewerkt om beeldvorming binnen de eigen organisatie te kunnen achterhalen en verbeteren. Aan de hand van een aantal voorbeelden (bv. beeldvorming van mannen en vrouwen op de Nederlandse televisie, beeldvorming van ministers (m/v) in de geschreven pers) tonen de auteurs concreet aan hoe beeldvorming werkt bij verschillende organisaties en op diverse werkterreinen. Effectief beeldvormen gaat over de beeldvorming rond mannen en vrouwen, en rond allochtonen en autochtonen in media, reclame en voorlichting. Het doel is bouwstenen aan te brengen om stereotype beeldvorming te doorbreken. Het eerste deel van het boek gaat in op de theoretische achtergrond van beeldvormingsprocessen. In het tweede deel wordt een analysemodel gepresenteerd om de beeldvorming in eigen organisatie te kunnen achterhalen en verbeteren. In het derde deel zijn een aantal praktijkvoorbeelden beschreven.

Keywords

Advertising. --- Body image in women. --- Feminist theory. --- Human body --- Symbolic aspects. --- Sociology of culture --- Sociology of minorities --- Advertising --- Body image in women --- Feminist theory --- #SBIB:316.346H10 --- #SBIB:316.346H20 --- #SBIB:IO --- #TELE:SISTA --- 681.3*I4 --- 681.5.016 --- Feminism --- Feminist philosophy --- Feminist sociology --- Theory of feminism --- Women --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- 681.3*I4 Image processing: image displays; image processing software (Computing methododologies) --- Image processing: image displays; image processing software (Computing methododologies) --- 681.5.016 Automatic control engineering. Control systems, techniques, equipment. Cybernetic and automation technology--?.016 --- Automatic control engineering. Control systems, techniques, equipment. Cybernetic and automation technology--?.016 --- Symbolic aspects of the human body --- Symbolism --- Symbolic aspects --- Vrouwenproblematiek, feminisme: algemeen --- Positie van de vrouw in de samenleving: algemeen --- Philosophy --- Psychology --- Beeldvorming --- Beeldcommunicatie --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Communicatie --- Profiel --- Imago --- Migration background --- Images of men --- Local population --- Stereotypes --- Images of women --- Book

Listing 1 - 3 of 3
Sort by